Handla och vila

Hej min lilla blogg.

Förlåt att jag är så tråkig och bara skriver om jobb numera,men det är ju nästan hela mitt liv! ;)
Jag har som sagt fått hoppa in på Värmdöbåtn vilket kanske inte kändes så jättehett från början,men igår fick jag en rolig överraskning! Nämligen att min bästa vän Natalie ringde och sa att hon fick inskolas med mig över helgen så mycket hon ville!:D Så redan igår eftermiddag hoppade hon på och ska nu åka med mig ända tills imorn när Mio ska lösa av mig här. Jätteskönt att vara två stycken,trots att det kanske inte är så mycket att göra. Än så länge iaf...

Vi går inte igen förrän 16.30 så Nattis ligger o vilar i sängen och jag ligger i mässen med datorn i knät som många andra gånger. Sedan ska vi äta tacos har vi tänkt:)

image147
Jag och "Gonattis"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0