Staaaackars mig!

Imorse var jag då hos doktorn. Han tittade i hals och öron och konstaterade att jag inte alls hade öroninflammation. Nej då, jag har en elak halsfluss som spridit sig upp på ena örat. YAY!
Idag gör det nästan ondare än igår,men jag har ialla fall fått penicillin nu som bör ta kål på det onda. I 10 dagar ska jag knapra 4 penicillintabletter om dagen.  Det värsta från örat är borta,men allt har satt sig i halsen istället...
Imorn ska jag vara mycket bättre enligt doktorn, annars blir det återbesök.


Nu ligger jag här ensam och kollar på bilder på mina systrar. Usch vad jag saknar er,särskilt Kattis som jag inte sett på två månader!! :O



I love you my little sisters!

Kommentarer
Postat av: Tina

Naaw! Puttenutt syrran... Kommer du orka åka hem på torsdag då? Matilda har lagt ut en del bilder från utekvällen i Rimini, där finns en del snygga och inte snygga bilder på din älskade syster. Saknar dig med.

Kattis <3

2008-11-25 @ 15:36:13
URL: http://tequinas.blogg.se/
Postat av: Kattis

Blev fel det var ju inte du som postade inlägget ovan. det var ju jag :P

2008-11-25 @ 15:37:37
URL: http://tequinas.blogg.se/
Postat av: Tina

Jaa,jag vill åka hem så att ni kan ta hand om mig! Just nu känns det inte alls som att det har blivit bättre...



Hehe,joo jag har sett dem redan=) Vi ses på torsdag! <3

2008-11-25 @ 21:37:59
URL: http://tequinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0