Vilken helg...

Den blev inte alls som jag hade tänkt mig. Tanken var att jag skulle packa mina saker i fredags och på lördagen få hjälp med att flytta dem. Kanske bara sängen skulle stått kvar här i lägenheten och jag skulle legat o trängts i rummets 90-säng nu i helgen.

Så blev det icke.

Jag har varit ensam hela helgen. Har fått nyckeln till mitt nya boende, men annars har jag bara handlat mat, shoppat kläder och tränat. Kvällarna har jag spenderat själv i soffan här i lägenheten med att kolla på TV.

Visst att väldigt oförutsägbara saker kan ske,men detta är fan inte okej. Jag skulle lika gärna kunnat åka ner till Kalmar idag och hunnit umgås mer med mina vänner och familj hemma som jag nu säkert inte kommer träffa på nån månad. BLÄÄÄÄÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0