Jag kommer dock inte sakna köket som är precis utanför min dörr.

Trots att Kalmar har ett stadigt grepp runt min hals och stryper åt likt en snara man hänger sig i, så känns det ändå en aning vemodigt att jag snart ska stänga av datorn och gå och lägga mig för sista gången här inne i 24an.
Jag har städat rummet mest hela dagen och än är jag inte klar. Imorn är det en tenta kl.9 (så jag borde ha gått och lagt mig för läääänge sen) och skolavslutning. Haha,skolavslutning,det låter som att man slutar nian ungefär, men det är ju en skola och avslutning för sommaren.

Framför mig har jag tre månader med jobb på mina kära skärgårdsbåtar och bara framtiden får avgöra mitt öde till hösten.

Nu säger jag god natt och drar för gardinerna för sista gången i min lilla hytt 24an på Norra Vägen i Kalmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0