Jag undrar hur mitt ägg mår efter 2 timmars datastrålning och hur mår psyket eftersom jag redan efter två veckor saknar Kalmar?

Häromdagen fick jag lära mig av en mycket vis man att spermieproduktionen kan påverkas om en man ofta sitter med datorn i knät. Jag undrar om detsamma gäller för kvinnor, fast mitt vårt ägg dårå. Jag borde använda det lilla databord som jag köpte på IKEA för nån månad sen istället för att ligga här i sängen och överhetta på datorn och min livmoder.

Efter bara två veckor i Stockholm så har jag nu drabbats av Kalmarlängtan. Men jag vetifan om det är själva staden som lockar så mycket, det är nog snarare livet jag hade där. Efter ett år så har man ju byggt upp en trygghet och ett liv och plötsligt rycktes man ifrån det. Nu ska jag starta om mitt liv för ungefär fjärde gången fast på hemmaplan.
Men för att akutdämpa min längtan till Kalmar så ska jag nu spendera nån eller några timmar framför teven tittandes på Salve.
Ni vet, sommarlovsprogrammet från 1997 som utspelades i Kalmar.



Kommentarer
Postat av: Joaquim

du har verkligen utvecklat ditt skrivande!

2009-06-20 @ 23:51:01
URL: http://elasticitet.wordpress.com
Postat av: Anonym

Intressanta udda tankar, men efter två timmar borde ju ägget definitivt vara hårdkokt! ;)

2009-06-21 @ 11:45:56
Postat av: Tina

Joaquim: Vad roligt att du tycker det! Tackar för komplimangen:)



Anonym: Haha! Kanske därför jag hade så ont i magen igår kväll;)

2009-06-21 @ 16:41:15
URL: http://tequinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0