22 år och ytterligare ett år visare

Vaknar upp av att regnet smattrar mot fönsterblecket, max 12 grader hela dagen, stressad morsa och lillsyrra, 4 stygn i framhuvudet och 3 stycken i bakhuvudet, lite blod som rinner längs skallen under födelsedagsmiddagen. Alltså sammanfattningsvis, en mycket bra födelsedag!

I verkligheten så var det ju inte så dramatiskt som det låter heller! Stygnen fick jag frivilligt eftersom jag var med om en liten operation (äntligen är jag fri från den där knölen i huvudet) och det tar ju lite tid innan det har läkt ihop bra därav lite blod. Anyway....

Jag har fått en massa gratulationer idag via vykort,sms,Facebook, telefon och live. Det är alltid lika kul att veta att så många tänker på en och är glada för att man finns till. Glada över att man överlevt ytterligare ett år på jorden. Några fina presenter har jag fått också, parfym,smink,pengar,manikyrset och trosor från DKNY och Calvin Klein. 
Toppat med en jättegod middag och tårta på kvällen med familj och vänner så blev det en kanondag:)


Så jag vill tacka alla som har uppvaktat mig på ett eller annat sätt idag för en jättebra födelsedag! 




Kommentarer
Postat av: Joaquim

snygging!

2009-06-20 @ 23:50:16
URL: http://elasticitet.wordpress.com
Postat av: Tina

Rodnar ;)

2009-06-21 @ 16:34:33
URL: http://tequinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0