I'm alive!

Hej allihopa!
Jag lever:) Vi har flyttat in i lägenheten med det tyska och franska paret och trivs alldeles utmärkt! Sovrummet är svalt och det är tyst utanför fönstret. Vi har sovit som stockar för att ta igen all dålig sömn från hostlet.
Vi har inte haft nåt internet hittills (så jag sitter på Jonathans iPad just nu), men medan jag sitter o skriver detta så håller han på att beställa internet, så snart är bloggen igång som vanligt igen tjohoooo!! :D
Nähää,det gick inte att ladda upp någon bild heller. Typiskt!

Kommentarer
Postat av: kattis

Hoppas du får internet snart då och lägenheten är bra. Har tagit igen och läst dina inlägg nu. Har varit så mycket med praktik så har därför inte hunnit med att sitta vid datorn så mycket. ta hand om dig!

Kram

2011-12-02 @ 20:51:15
Postat av: Tina

Oj vad jobbigt! Ja bara du läser det nån gång såå:)

Vi får internet den 15onde december så det dröjer tyvärr ett tag till,men ska blogga från ställen med gratis wifi tänkte jag!:)

Saknar er alla! Kramar

2011-12-04 @ 09:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0