Juldagen

Efter julafton kommer juldagen! Solen behagade att lysa hela dagen så även om jag tog mig en sovmorgon ,för att komma ikapp med sömnen, drog jag så snabbt som möjligt ut i solen medan de andra i lägenheten vaknade upp. Jag och Jonathan drog till närmsta park och låg och lapade sol. Ååh, det var så varmt och skönt!
Efter nån timme eller så, började vi bli hungriga och gick tillbaka till lägenheten där alla hade kommit till liv och satt åt frukost. Med lite mat i magen och nån timmes paus från solen, så drog alla sedan ned till stranden där vi spenderade resten av eftermiddagen och kvällen.

Damen i svart baddräkt bredvid mig är det ingen som känner. Lite småkul:)



Böghög som jag höll mig utanför från.



Nästan vid varje strand finns det som en liten ”pool” vid sidan. För dem som inte vågar bada blanda vågorna;)



Triss i bruttor...



...och triss i bruttor sekunden efter! :)



Snart kommer vågen!



Där kom den, tjohoo!



Me, I like!



Sumay är så liten att Ben får bära henne på axlarna:)



Tjoho, vilken bra juldag vi har!



"Nu är jag en apelsin!”

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh, jag blir avis på din juldag! Vill också bada och sola!

2012-01-14 @ 11:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0