En flunks bekännelser

Idag var den första hela dagen ombord och oj, vad jag har legat i! Inget sittande och surfande här inte:)
Eller okej, jag erkänner. Jag gjorde faktiskt inga mackor i morse utan har sålt gårdagens hela dagen för det var så groteskt många mackor över! Men det är det enda fula jag har gjort idag...
Sen har jag tränat på spinningcykeln nere i maskin, duschat, packat bröd, lagat kokt fisk med äggsås och potatis till lunch, diskat, tvättat arbetskläder, packat upp två burar med varor, hängt min tvätt, organiserat i kylrum och under kassabänken och lagat morotssoppa till middag. Hmm, jag har säkert glömt något!:P
Så nu ska jag bara sitta och varva ner den sista turen. Kanske planera lite mat för veckan!
Ja, så får det bli!
Duktig flicka:)

Kommentarer
Postat av: Mia

Ser ut som det är Charlotte Perelli där i köket... Fast lite snyggare!

2011-03-26 @ 18:47:04
Postat av: Kristina

Haha,det var nåt nytt!:D men tack,tycker hon är ganska snygg numera när hon har lite lugg och pannan inte syns så mycket:)

2011-03-31 @ 21:39:27
URL: http://tequinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0