Bloggtorka...

Åh nej, jag känner att jag börjar hamna i bloggtorka igen! Inte bra, nu när jag äntligen hamnat i ett skönt bloggflow:)
Just nu sitter jag fortfarande o åker båt som jag har gjort hela dagen sen kl. 10 imorse och har haft typ all tid i världen till att blogga. Men det händer ju inget så jag har ingenting att blogga om!
Det enda jag kan blogga om är vad jag äter. Vill ni veta det?:P
Till lunch blev det baconsås, blomkålsris och sallad. Till middag lyckades jag åstadkomma en riktigt smarrig gulaschsoppa, trots bristen på kummin ombord! Det åt jag med en klick creme fraiche och några ostskivor!
Dock hade vi rast en timme ute på Möja. Då passade jag på att röra lite på mig! Det blev en kort, men snabb löptur på 20 min (fick tom blodsmak i munnen, men det är bra! Bort från bekvämlighetszonen!) och sen lite styrketräning vid vattnet. Inte varje dag man gör benutfall med denna ljuva utsikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0