Effektiv dag!

Oj oj oj,vilken superdag! Jag har hunnit med massor och än är jag inte klar!
Dagen började med säsongspremiär för innebandy med kollegorna. Jag hade lyckats lura dit Nattis också och jag tror hon gillade det!:) Tyvärr var vi bara 5 stycken denna gång varav en var sjuk och inte spelade, men coachade oss i lite övningar o offrade sig för att stå i mål en kort match också.

Bilden är inte från idag....


Sen åkte jag snabbt hem och inmundigade lunch innan jag satte i gång med dagens uppgifter. Jag har städat kanins bur, duschat kanin, plockat saker och kläder, dammsugit och våttorkat i hela lägenheten, skurat badrummet och rensat avloppet till handfatet. Det var ingen trevlig syn och dessvärre rinner inte vattnet undan snabbare trots avsaknaden av hårklumpar. Vad är det då för fel undrar jag?!?

Kanin var inte glad på mig idag efter duschen. Usch, det var inte kul o bli blöt tyckte hon!

Nu har jag duschat och ska snart kila ut och slänga lite sopor och handla. Det blir ost&skinkfylld kyckling till middag. Kanske nån slags sås också...Och potatis till gubben min,haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0