Plötsligt händer det...

...och imorse gjorde det det! Plötsligt stod vågen på 64.9 och jag har nått mitt delmål! Tjohoo,jag blev så himla glad! Men jag vet inte hur jag ska fira detta?! Vad ska jag unna mig? En massage eller manikyr hos min vän Madde kanske?;)
Förra veckans dilemma slutade med att jag bestämde mig för att gå över till LCHF. Det blir lättast så i och med jobbet och det kan jag säga er, jag har inte ångrat det en sekund! Jag äter jättegod mat, det är enkelt att följa och kilona rinner dessutom av mig! Sen 1a september har jag gått ner 2 kg varav minst 1 kg är nu bara sista veckan. Det är fucking amazing!
Sa jag att jag aldrig har mått bättre dessutom? (Rent fysiskt alltså)
Praise the lord for LCHF!

Nu står jag och steker lite kokospannkakor (LCHF; naturligtvis), men börjar bli smått stressad. De tar en himla tid att steka, eller snarare det tog en stund innan jag fick in tekniken, och jag ska snart iväg. Det är dags att vara barnvakt till lilla Nova igen medan mamma Mia sjunger. Myspys!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad fin du är Tina! :) Ledig hela veckan?

2011-09-20 @ 23:05:06
URL: http://linneakrusbar.blogg.se/
Postat av: Tina

Tack Plutten! Ja,det är jag:) Ledig ända till nästa fredag!

2011-09-20 @ 23:24:26
Postat av: Linnea

Då tycker jag vi ska ses och göra något nån dag innan nästa fredag! :)

2011-09-21 @ 11:06:44
URL: http://linneakrusbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0